TORSDAG - MÅNDAG

torsdag :  frilufts dag med alla 8:or:D alla åkte skridskor men jag och louise och ngra andra gick 5 km runt hela sjön ! på isen också! xd haha jag blev typ kastad i snön 10000000 ggr ! :( hahah super rolig dag !

fredag:  bowling med klassen ! as kul, kom 2:a av min grupp som jag spela med och gjorde ngra omöjliga sak er (nybörjartur) ;) senare på kvällen drog jag jack louise och julia hem till måns..chillkväll vid tven typ :)

lördag:  sov över hos lojsan och hade det super flummigt

söndag:  haha exakt samma sak som på lördagen :D

måndag:  skola -.- fika i centrum med amilia och louise :) nothing more..


och det va en kortfattad tors-mån :D ses sen ! kollar på 13 going on 30 ;)


(vad många smileysar det blev) :O hahah en till blev det nu !

har ju tappat bort mobil sladden så kan inte ladda över bilder..


 waterworld


 bruun ! jag och elias i kön :)


 lite av waterworld


 haha cooling ;)


 jag och amilia med våra slingshot tröjor ;) brrruna ! XD

Kommentarer
Postat av: BV

Åååh, saknar waterworld minnerna med dig:( älskar dig <3

2010-02-05 @ 23:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0