Alla Hjärtans Dag Imorgon

hellu bloggen :)
imorse kom Amilia hit, satt och kolla bilder på Facebook och satt och skratta åt felsms.com ! haha så himla kul med alla som skickat sms till fel personer. sen åt vi pizza och chips och drack läsk men sen var hon tvungen och gå och sen dess har jag bara suttit vid datorn ! guud vilket liv man har. orkar inte ens göra något..

aja, men imorgon e det ju alla hjärtans dag..som om det skulle få en att må bättre. det e nog årets mest tragiska dag för dom som inte har pojkvän eller flickvän !
liksom, vad ska man göra ?
ska iaf äta middag med mamma på kinaresturangen sen skulle jag kanske va med lovisa..
men nu tkr jag att jag ska fortsätta kolla på filmen så smell u later bloggläsare !


Kommentarer
Postat av: Mizuki <3

jaa va med lisa ! :D



vilken kinaresturang e det ni ska äta på sen ? ^^

2010-02-14 @ 12:23:24
URL: http://mizukis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0