BASTU !

hhej :)
förlåt att jag inte blogga igår men jag bad lovisa och hanna att gästblogga åt mig medans jag prata i tele med emelaje men det raderades .
vi åt middag på Mc donken och sen drog vi till statoil och köpte snacks för 156 kr :O haha men vi åt ju inte allt :P
hade jätte kul och webbade med folk ^^
idag så drog jag och hanna till kyrkan för att få poäng,det var en kille brevid som mimade till hela mässan och sjöng SUPERHÖGT. han satt precis brevid oss haha började ju asgarva när han sjöng xd
snart ska jag träffa laje så ska vi gå och basta :D najs najs.
bilder tog med lovisas kamera så vi får se om hon lägger ut ngra på sin blogg :D
puss på er <3


nyår 2009 jag och emelaje :) KORT HÅR JAG HADE ! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0