"KOMMER INTE PÅ NÅGOT BRA SOM RUBRIK"

Hello :)
blogga inte igår för att det blev lite sent, var hemma hos louise och fira hennes födelsedag.
åt massa godis och drack julmust. var jääättekallt ut igår också ! när jag fick skjuts i bilen kom det ånga när man andades.
mådde inte så bra igår, kände mig förkyld och idag har det blivit värre-.- knarkar extra starka hals tabletter och nässpray kan inte sluta nysa heller.  hoppas jag blir bättre tills måndag! vill inte vara borta från skolan första veckan (räknar inte med fredag)
idag har jag bara legat vid tv:n segat och haft ont i huvudet.

nu ska jag fortsätta sega, hoppas ni har det bättre än mig ;) <3


dom är snart slut :(
( gråter inombords ;)
haha skoja bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0