Jeans Jacka

heej.
idag var jag med amilia i centrum och shoppade lite, jag skulle lämna tillbaka lite saker..
och hon skulle hitta avslutnings klänning och en till konfan.
när vi gick in till veromoda hitta jag en jeansjacka som va lite söt så jag pröva den och la undan den ifall att.
så gick vi till gina, och så hitta jag en ännu snyggare !
jag skulle egentligen köpa en avslutnings klänning men jag kom påå att jag redan köpt en kjol jag skulle ha på mig så jag köpte jeans jackan istället!
efter shoppingen tog jag och amilia en varsin glass och väntade ¨på att hennes tåg skulle komma.
så nu har jag fixat min outfit till skolavslutningen.
men nu ska jag äta, lägger ut en bild på jackan sen.

love you all <3

 HAHA grönan förra året! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0