Louise här :D (fina länkar till min blogg ;)

Tjo sötisar :)
Louise här XD idag har jag och Yassie varit i stan och Lunchat/shoppat :D as nice Yassie fick med sig hem några söta saker kmr inte riktigt ihåg vad menmen :P jag köpte oxå några grejer typ små saker XD och kläder :) menmen just nu försöker Yassie att locka håret med min platt/locktång det är både och, konstig grej :P menmen och nu sitter yassie och leker med min sprej foundation hahah :P och nu med mina lösögonfransar hahah :P och nu med min vitamin dryck haha imrn ska vi iaf SOOLA :D så jävla nice det var länge sen för oss båda :) menmen har inte så mkt mer att berätta så puss på er/ Louise Svanborg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0