Louise här :)

Hejsan på er :) kan ju säga att det är Louise här x)
tänkte vara lite busig och gästblogga men Yassie vet inget :P mohahah
har inte så mkt att berätta än att vi pratar om marränger elr maräng elr hur det nu stavas haha :P och idag skulle vi ha träffat Jack men Yassie sov ju hela dagen så jag fick gå själv med Jack och Björn japp så nu vet ni det ;) och imrn ska vi träffas igen hahah för vi träffas ju aldrig var ju flera veckor sen haha x) menmen vet itne riktigt vad vi sak göra imrn det får vi se :) men nu ska jag dra och säga till Yassie att jag gästbloggade puss :)

bild på oss jag tror att vi tog den i onsdags ? :S aja
Vill bara säga att jag älskar Yasmine Ahlborg obeskrivligt mkt, hon är det finaste som finns på denna jord <3

Kommentarer
Postat av: bara jag

Jag kan bara hålla med! snällare ,goare,sötare och mysigare vän får ni allt leta efter.<3 älskar dig!!!kram!

2010-03-06 @ 12:27:50
Postat av: mormor

håller med dig louise yassan är det goaste som finns (mormors ögonsten)kram till er båda ha det bra

2010-03-06 @ 12:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0