SNOWBOARDSKRIG ?

heeellu :D

idag hade vi som sagt sovmorgon och sen driekt kl 9 så hade vi rep till konserten i berwardhallen (stavning?)imorgon. det gick super bra!
sen efter det hade vi lunch och när vi ätit klart hade vi rast ganska länge så jag louise och karin drog hem till mig och åt choklad och drack coola ! xD haha tjockisar.
sen var det tbx till skolan för en lektion och sen sluta vi.

efter att vi slutat var jag louise och karin  i centrum och kolla lite kläder och sånt och precis när vi kmr in till HM kommer det en kille som börjar "peta" på mig och frågar om vi vill ha snöbolls krig, fast jag hörde lite fel och trodde han sa snowboardskrig (?) så jag ba: vart ? :S
och så kolla jag på dom andra som typ gav hnm bitch blickar och så sa han: bara här utanför :D
och då fatta jag att han sa snöbollskrig, så jag ba JIPPIE skit kul jue ! och dom andra ba neeej ?
hahah antar att jag e lite barnslig, inne på HM hitta jag carro så jag gick lite med henne och sen drog jag hem :)

men nu ska jag gå, puss <3


Kommentarer
Postat av: amilia

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH !!

hur kommer det sig att alla dom här knasiga sakerna alltid händer dig? =D <3

2010-03-12 @ 22:53:52
URL: http://amillieslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0