SUSSA

heej bloggen :)
idag hade vi halv dag i skolan så direkt efter vi sluta 11.55 så gjorde jag franska provet, tror att jag får godkänt iaf. hoppas på det !
sen efter det gick jag med louise, mini och carro till centrum för att äta lunch, Mc Donalds såklart !
medans vi var där kom fina hanna och letade efter karin och hannah.. fast dom hade dragit så hon va med oss tills hon behövde dra :)
sen åkte carro hem och vi som va kvar gick till bikbok och prova massa kläder ! 3 pers i deras små omklädningsrum! haha det sluta med att alla satt på golvet med kläder runt sig och snacka i kanske 30 min - 1h.
sen skulle mini träffa sin mamma så jag och louise gick runt och kolla lite tills hennes buss gick och sen åkte jag också hem :D

imorgon LOVAR jag bilder på kjolen som köptes förut och ett par skor jag köpte igår ! :)

men nu ska jag sussa, puss <3

 natt bild ? haha sovgott nu ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0