CAROLIIIINA DEN FIIIINA

Heej!
idag har jag såklart gått i skolan, carolina fyllde år idag så hon bjöd alla på fika. uuuebr gott var det!

Efter skolan gick jag och louise til centrum, jag köpte en frapino och en vit klänning. sådär gullig att ha på stranden, har redan en svart och turkos exakt likadan. men dom är så söta!
men nu känner jag att jag ska spara pengar den här månaden, har redan shoppat lite (klänningen, rosa shorts och en rosa tunika/tröja) så jag får nog ta det lite lungt på den fronten.

känner lukten av grillat inne i mitt rum! gud så gott det kommer bli med middag. men nu ska jag snart äta, lägger kanske in bilder på kläderna ikväll.

puss och kraaaaaam <3


Jag och carro barro, GRATTIS SÖÖÖTNOS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0