Heart in the sand

Bara för att man bestämmer sig för att inte blogga så får man värsta suget !
aja idag har jag bara vart i skolan, inget specielt igentligen.
fick mvg för mina panbiffar ! så hoppas på ett mvg i hemkunskapen nu.

När jag kom hem hittade jag det nya nummret av veckorevyn på vardagsrums bordet.
när jag blädrat runt lite i tidningen och kollat på allt mode så kommer jag till dom sista sidorna och upptäcker att det är mitt stjärntecken som är inringat !
jag har inte ens tänkt på det, men jag fyller ju år snart.
ska börja skriva en önskelista, och så får vi hoppas på att den inte blir allt för lång!
kan ju lägga ut lite av sakerna jag vill ha här på bloggen sen också..

men nu ska jag börja min "lilla" lista.
pussar och kramar alla fina bloggläsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0