Vaaaarmt :D

tjenare people !
har precis kommit hem. imorse när jag vakna och skulle klä på mig såg det ut som om det skulle regna, så jag tog på mig jeans och en svart tunika. INTE smart! trodde jag skulle dö idag, men jag tänker inte klaga ! för värmen är veeerkligen välkommen så att man kan bli lite brun.

i skolan idag har det inte hänt så mycket, det ända roliga var religionen och lunchrasten för då var vi ute på fotbolls planen och åt glass och svara på lite frågor bara. asssssss najsss !
efter skolan gick jag, carro, henke och måns mot centrum. fast henke skulle bara till tåget.
och sen när vi ska "lämna" måns vid bussen så går vi förbi ginatricot. och där låg dom! mina ääälsklingar som jag tänkte köpt förut men som inte fans i min storlek. TURKOSA shorts ! så himla snygga. så jag sa till måns att han fick gå till bussen själv och drog in carro för att köpa dom! ååh dom satt perfekt också.

men nu har jag babblat på i en evighet, ska ta lite mellis och så får ni bilder på shotsen ikväll.
PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0