Valborg (bättre sent än aldrig)

hola!
jag tänkte berätta lite om vad jag gjorde på valborg.
först drog jag och karin hem till emelie och där satt vi med massa tjejer och snacka, skratta, kolla film och tjockade oss med pizza och godis :)

sen gick vi till ellavallen och kolla brasa mötte några kompisar som hade med sig små raketer som vi försökte skjuta upp ;P sen gick alla tillbaka till emelie och kolla klart på filmen och börja kolla lite på Monsters ink ! haha.
och sen gick jag hem men karin en bit.
And that's my valborg :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

'Cause one second it was perfect, now you're halfway out the door. And I stare at the phone, he still hasn't called. And then you feel so low you cant feel nothing at all. And you flashback to when he said forever and always. Oh, and it rains in your bedroom, everything is wrong. It rains when you're here and it rains when you're gone 'cause I was there when you said forever and always."

2010-05-18 @ 23:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0