- I Can't Be Tamed

Och så var lovet slut.. men för mig är det faktiskt lungt den här gången!
har ju prao i 2 veckor nu på BikBok och hoppas verkligen inte att jag kommer bli inlåst på deras ENORMA lager och få sortera kläder varje dag i 8 timmar..
kommer äta lunch ändå med alla andra som också praoar i centrum så det ska bli kul, kommer ihåg förra gången.
haha specielt när jag praoa på jackie en vecka och man fick ju låna kläder därifrån och jag hade en tröja för 5000 kr på mig och vågade knappast röra min mat!

sitter iaf just nu och kollar på nomineringarna inför EMA's, så otroligt många bra sångare/sångerskor det finns!
ganska irreterande bara att bruno mars inte är nominerad i "nykomling- kategorin" eller han är ju med i låten som B.O.B sjunger som är nominerad (beautiful girls). men nu ska jag sluta babbla om min passion för musik!
haha puss på er! ♥

ps. KOMMENTERA MEEEERA! ds.



Kommentarer
Postat av: Emma

du jag tänkte till min header :P

att Newyorkstreet sitter ju ihop på en lång sned linje, men om man hade samma linje åt samma håll och allt men man hade först New och sen yorkstreet under, fast med samma sneda linje bara att New står över ^^ om du förstår min krångliga förklaring ;D hahaha <3

2010-11-07 @ 19:11:26
URL: http://newyorkstreet.blogg.se/
Postat av: ingemo

lycka till på praon,hoppas det blir bra hälsar på nån dag kramar

2010-11-08 @ 15:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0