261110

hellåå, andledningen till att jag inte har bloggat är att våran datasladd gick sönder så har inte kunnat ladda batteriet! men nu har vi fixat en ny sladd :)

idag har jag vart i skolan, skulle ha franska prov men kopierings maskinen gick sönder så vi flytta på det.
bra för mig som glömt att plugga på glosorna och texterna! så vi satt i bibleoteket och "plugga".
eller jaa vi satt och prata, kasta sudd i paperskorgar och var inne på facebook på mobilerna.
note to self: logga ut från facebook. chansen blir mindre att någon som heter gustaf tar mobilen och skriver: jag ska bli milf. haha :)

ikväll så ska jag åka på ledarläger så jag kommer inte kunna blogga på hela helgen om jag inte kommer på hur jag ska kunna blogga från cp mobil.
Puss puss ♥




Kommentarer
Postat av: Mizuki

skönt att ni slapp franska provet jag typ dog av spanska uppsatsen x_x

2010-11-28 @ 21:16:20
URL: http://mizukis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0