EMA's Madrid

nu börjar deeet! :D kommer uppadatera det här inlägget lite ibland och skriva om saker.. puss ♥


1. HAHA serriöst, B.O.B's skor?! haha nej, bara nej!

2. JAG VILL HA EVA'S MICROFOOON

3. bruno mars skulle fortfarande fått va med i best new act.

4. Ke$ha har något dött djur som hänger från byxorna o_O

5. JERSEY SHORE?! HAHAHA TOTAL FAIL.

6. fireworks, Katy Perry = awesome!

7. PARAMORE VANN! :D YEEEAH!!!

8. hahahha älska jackass, hahahah ligger i stora bollar och rullar över publiken!

9. kan det vara mer reklam? -.-

10. hahaha dudesons total faila x)

11. Killen i tokio hotel pratar sjukt roligt, han borde va gay också.

12.  klippte eva sig under reklamen eller vad? hon fick ju helt plötsligt lugg.. what's up with that?

13. HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA EVA LONGORIA HAR PÅ SIG EN STOR KÖTT DRÄKT!!! HAHAHAAH

14. haha hur många pris ska Lady Gaga vinna egentligen?! :o

15. it's my liiiiiife it's now or neeeveeer. bon jovi!!!!

16. jaha då var det slut! och Eva's lugg är borta.. hm.

nu ska jag sova! prao imorgon klockan 10! puss på er ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

jag håller meed på precis allt du skriver om !! hahah han i jackass som rullade i bollarna över publiken ramlade ut !! HA HA HA XDD så kuul

2010-11-07 @ 22:19:49
URL: http://newyorkstreet.blogg.se/
Postat av: Emma

jag lovar att han e gay !! ;D hahahaha

2010-11-07 @ 22:28:16
URL: http://newyorkstreet.blogg.se/
Postat av: hes

Bra blogg :D

kolla gärna in våran blogg



www.miniboobies.blogg.se

2010-11-08 @ 01:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0