PLUGG... chockande? nej.

ja jag måste plugga, sjukt mycket.. har historia och franska prov på onsdag. och jag har inte ens öppnat böckerna än.
men men, hade ju religions prov idag och det gick väl okej! blev klar först av alla och kommentarerna när jag lämna fram provet till läraren va: VA?! är du redan klar? jag är bara på fråga 3 ju!!
haha men jag skrev ju svar till alla frågor så vet inte om jag kanske va för snabb och inte tänkte tillräckligt?
men nu har jag ju 2 andra prov att oroa mig för så det är bara att glömma allt tills jag får resultatet.

ska försöka lägga in bilder från våran tjej kväll i fredags nån gång ikväll :) Puss ♥





armband jag fick av mamma för ett tag sen.. :)

Kommentarer
Postat av: Mizuki

asså shit! jävla 3 prov på tre dagar fattar verkligen inte hur du orkar :O

2010-10-25 @ 18:57:30
URL: http://mizukis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0